Chcete mít voňavé vlasy po jablku? | Kosmetika | Trendy zdraví

Hlavní strana » Kosmetika » Článek

Chcete mít voňavé vlasy po jablku?

24. 09. 2012

V průzkumu, provedeného značkou head & shoulders mezi ženami a muži ve Francii, Velké Británii, Turecku, Německu, Polsku, Rusku, Saudské Arábii a Maroku potvrdilo 62 % žen, že spoléhají při flirtování na své vlasy, pokud vypadají svěže, čistě a upraveně. Na 63 % mužů uvedlo, že by ženě s krásnými vlasy udělali kompliment, zatímco 74 % žen se cítí přitažlivější, když jsou jejich vlasy čisté a svěží. Až 70 % žen přiznalo, že použily vlasy při flirtování. Tyto výsledky byly zveřejněny v době, kdy značka head & shoulders představila výrobky nové řady Apple Fresh – šampon a balzám na vlasy. V rámci inovované řady Fresh a Clean byla navržena tak, aby vlasům propůjčovala čistotu a svěží vůni.

Svěží vůně dodá sebevědomí

Světoví odborníci na vůně postupovali jako při výrobě jemných parfémů. Hlavu, srdce a základ vůně tvoří svěží zelené jablko a asijská hruška, intenzivní tóny majestátní lilie, růže a jasmín, jemné pižmo a teplé dřevité vůně. Kompozice vyústila ve vůni Apple Fresh, která vydrží i dlouho po umytí vlasů. Nejenže přetrvá samotné mytí, sušení vlasů fénem, ale i úpravu účesu (včetně žehlení vlasů při teplotě až 200 °C). Zůstane s vámi také v průběhu dne.

Odstraňuje nečistoty

Nová technologie Pro Clean, která je charakteristická pro všechny výrobky z řady Fresh a Clean, obsahuje speciálně navrženou směs třech aktivních čisticích složek, které účinně odstraňují nežádoucí maz a nečistoty. Výrobky obsahují také složku ZPT (zinkpyrithion), působící na plíseň Malassezia, která žije na pokožce hlavy a představuje jednu z hlavních příčin vzniku lupů, mastnoty a někdy i nepříjemného zápachu. Výrobky řady Apple Fresh mají také speciální složky odpuzující z povrchu vlasu nečistoty a prach.

www.headandshou­lders.cz



publikováno: 24. 09. 2012, v rubrice Kosmetika
Štítky: krása, vlasy, hygiena, nákupy, drogerie,

Další články v rubrice Kosmetika:

Design: Jana Pospíšilová, Kód: Karel Koliš | Prohlášení
(c) Trendy zdraví 2009+