Přírodní léčba | Trendy zdraví



Další články

Posilněte své srdce a mozek! Vyhrajte přípravky Naturevia

19. 9. 2019

„Nastartovat“ mozek, aby po volnu zase fungoval na plné obrátky, by potřeboval nejeden z nás. Zvýšení pracovního tempa a stres představují však také zátěž pro srdce. Proto soutěžte s námi a vyhrajte doplňky stravy Naturevia Omega 3 a Koenzym Q10, které vám pomohou vše zvládnout.


Jak posílíte imunitu

17. 9. 2019

K začátku školního roku neodmyslitelně patří příval viróz, nachlazení a kašle, kterými se děti nakazí v kolektivu a pak „přinesou“ domů. Imunitu celé rodiny je ale překvapivě možné podpořit – správnou životosprávou. Podle MUDr. Jiřího Bartoše ze Sdružení praktických lékařů (SPL) je pro imunitu důležité získat dostatek vitamínů a stopových prvků v přirozené formě, tedy z potravin. Tělo tak snáz odolá nástrahám podzimních dnů.


Jak zlepšit své stravovací návyky

16. 9. 2019

Stravovací návyky si vytváříme už jako malé děti a naučené vzorce si neseme i do dospělosti. Neexistuje snad nikdo, kdo by mohl říct, že se s jídlem nedopouští nějakého prohřešku. Změnit něco, na co jsme dlouhodobě zvyklí, není jednoduché. Dáváme si předsevzetí, podporujeme se s kamarádkami, ale nakonec se to stejně pokazí a my sklouzneme do starých kolejí. Zkuste to jinak. Přinášíme sedm rad, které vám pomohou vykročit na cestu zdravějšího stravování. Zbavit se přebytečných kil a udržet si váhu už nebude problém.


Nejvíce nás stresují vztahy, říká psycholožka

9. 9. 2019

Změna životního stylu vedla k tomu, že se z obranného mechanismu, který člověku zachraňoval zdraví, stala jedna z nejčastějších příčin civilizačních chorob. Naštěstí není těžké své zdraví uchovat a před tímto nenápadným nebezpečím se uchránit. „Pomůže pohyb, dostatek spánku nebo například čtení,“ upozorňuje psycholožka Alexandry Hrouzkové a radí víc.


Návod na přežití pro indoor generaci

5. 9. 2019

Statistiky uvádějí, že až 90 % svého času trávíme „indoor“ ve svých nevětraných kancelářích, posilovnách, restauracích, kinech či nákupních centrech. Pokud ale vysloveně nechceme, nemusíme chodit ani tam: home office, jídlo až domů, internetové televize s exkluzivní nabídkou posledních filmových trháků – to jsou pojmy, díky kterým můžeme jednoduše zůstat ve svém dobře izolovaném, komfortním a bezpečném domě či bytě. Proč nás ale tento pohodlný svět spíš ubíjí, energii více vysává, než dává, a dokonce nás z něj přepadají deprese nebo jsme často nemocní? Odpovědi se přímo nabízí – nedostatek přirozeného slunečního světla, absence pohybu, špatná kvalita ovzduší ve vnitřních prostorách, záření monitorů atd. Nebojte ale, hromadný úprk z kanceláří do lesa nebude potřeba, stačí si jen vzít k srdci několik vcelku jednoduše realizovatelných rad.


Nenechte se ničit stresem

26. 8. 2019

Žijeme v uspěchané době. Určitě i vy máte někdy pocit, že se celý den plahočíte v práci, vyřizujete všechno možné a rázem je vaše nálada na bodu mrazu. Pokud je na vás stresu už moc, začne to pociťovat vaše okolí a v neposlední řadě to může mít špatný dopad i na zdraví. Vyzkoušejte 8 tipů, díky kterým si zlepšíte náladu. Zjistíte, jak jednoduše a rychle změnit váš den v pozitivnější a příjemnější.


Zadržování vody v těle potrápí hlavně v létě

23. 8. 2019

„To není nadváha, zadržuji moc vody a tu nezhubnu.“ S tímto tvrzením se ve své poradně setkává nejeden nutriční terapeut. Své o tom ví i Martina Dvořáková, hlavní výživová poradkyně KetoDiet. Obracejí na ni především ženy, kterým se nedaří zhubnout. Zadržování vody ale není jen o váze, ale i oteklých končetinách a celulitidě. Do jaké míry zásoby vody v těle ovlivňují hubnutí a mají obézní lidé opravdu více vody v tkáních? A proč nás otoky trápí hlavně v létě?


Bosá chůze prospívá chodidlům i celému tělu

20. 8. 2019

Podle studií vstupuje do první třídy až 95 procent dětí s deformitami nohou, nejčastěji plochými chodidly. Propadlou klenbu nebo vbočený palec má kolem poloviny dospělých. Důležitou prevencí je podle fyzioterapeutů chůze na boso. S takzvanou bosou obuví by ale měl být člověk opatrný.


Design: Jana Pospíšilová, Kód: Karel Koliš | Prohlášení
(c) Trendy zdraví 2009+