Přírodní léčba | Trendy zdraví



Další články

Čaj na přebytečná kila

16. 1. 2018

Cítíte, že máte pár kilo navíc a rádi byste se jich zbavili? Pomůže racionální výživa, více pohybu a pitný režim obohaťte o bylinné čaje. Stačí vědět, na co který působí a věřte, že kila půjdou dolů lehčeji. A hlavně přirozeně, bez chemie a JO-JO efektu.


Vychutnejte si kouzlo zimy ve zdraví

15. 1. 2018

Naše zdraví i to jak se cítíme ovlivňuje celá řada faktorů. Může to být třeba malé prochladnutí, co způsobí např. nepříjemnou rýmu. Právě zima naši odolnost prověří nejvíce. A abychom si ji užili ve zdraví, je důležité vhodně se oblékat, zdravě jíst, dodržovat pitný režim i když zrovna nemáme pocit žízně a nezapomínat na vitaminy.


Nový rok volá po detoxikaci organismu

12. 1. 2018

V období vánočních svátků většinou i ti nejzarytější fanoušci zdravého životního stylu tu a tam zhřeší a alespoň na pár dnů povolí pomyslné otěže. Většina z nás ovšem razí teorii nezřízeného přecpávání se, které se během prosince promíjí odjakživa. O to více je však důležité nastolit od začátku nového roku tvrdý režim a dopřát tělu odpočinek v podobě detoxikace. Jak na ni a existují nějací pomocníci, kteří nám pomohou při regulaci hmotnosti?


Světlo pomáhá proti depresi

11. 1. 2018

Nedostatek světla můžeme intenzivně vnímat během zimních měsíců, kdy je slunečního svitu obecně méně, dny jsou kratší a většinu aktivní části dne trávíme pod umělým, mnohdy slabým osvětlením. Můžeme se pak cítit více unavení, jsme náchylnější k nemocem, změnám nálad nebo dokonce depresím. Střídání přirozeného denního světla s noční tmou je totiž zásadní pro náš biorytmus. Pokud dojde k jeho narušení, projeví se to také na kvalitě spánku a celkové psychice.


Stres přispívá ke vzniku až devadesáti procent chorob

10. 1. 2018

Podle průzkumu společnosti GfK z roku 2013, je 40 % Čechů stresováno v práci nebo při studiu. Každý třetí Čech se přitom potýká s dlouhodobým stresem, který způsobují zejména rodinné či pracovní problémy. Ruku v ruce se stresem přichází i pocit vyčerpání nebo nechuť k činnosti, která stres způsobuje. Co pro sebe můžeme udělat, abychom stres eliminovali a neskončili takzvaně „na zhroucení“?


Selhali jste v dietě? Vraťte se zpět do hry!

5. 1. 2018

Ráno nám začíná skvěle, dopřejeme si zdravou snídani, jsme motivovaní a snažíme se být maximálně výkonní. Ale v průběhu dne stačí jediná stresová situace a už nás honí mlsná na uklidňovací koblihu nebo dortík. Vidíte se v tom? Pak si přečtěte následujících šest tipů Susan Bowermanové, výživové expertky společnosti Herbalife, jak zatočit s nezdravými chutěmi jednou provždy.


Předsevzetí pro zdraví: budu sportovat a k tomu správně pít

30. 12. 2017

Není pochyb o tom, že i tentokrát bude mezi novoročními předsevzetími pravidelný sport, nebo alespoň pravidelný pohyb. Méně jasné už je, že nedílnou součástí pravidelné pohybové aktivity by měl být dostatečný a vhodný pitný režim, protože pracující svaly potřebují ochlazení, ale také stálý přívod živin a odvod zplodin metabolizmu. A jen málokdo ví, že k pití před, během a po sportovní aktivitě se hodí rozdílné nápoje.


Malá bakterie, ale velká potíž s močovými cestami

28. 12. 2017

Osm z deseti žen uvádí, že alespoň jednou v životě trpěly infekcí močových cest, 73 % z nich trápí dokonce opakovaně. Dovede hodně potrápit, ale dá se jí předcházet. Podle posledního průzkumu řada Češek ale nezná příčinu. Dejte stopku těmto potížím a nenechte si už více kazit náladu ani plány na své volno.


Design: Jana Pospíšilová, Kód: Karel Koliš | Prohlášení
(c) Trendy zdraví 2009+