Pomozte naplnit misky v útulcích nákupem krmiva na MALL.CZ | Rodina | Trendy zdraví

Hlavní strana » Rodina » Článek

Pomozte naplnit misky v útulcích nákupem krmiva na MALL.CZ

1. 9. 2014

Značky Pedigree a Whiskas a Nadace na ochranu zvířat realizují v tomto roce již 6. ročník kampaně „Pomozte naplnit misky v útulcích“. Nově se do projektu zapojil také významný přední český internetový obchod MALL.CZ. Pokud jeho prostřednictvím nakoupíte krmiva Pedigree nebo Whiskas, bude část obratu darovaná útulkům v podobě krmiva. Takže čím větší množství nakoupíte, tím víc krmiva darujete společně s MALL.CZ do útulků. Akce trvá do 19. října 2014.

Pro opuštěná zvířata

V České republice je víc než 7 000 opuštěných psů a koček žijících v útulcích, kteří potřebují naši pomoc. V současnosti je prodej přes internet čím dál významnějším kanálem pro nákup spotřebního zboží, a tedy i krmiva pro zvířata. „Jsme rádi, že jsme letos navázali spolupráci s tak významným internetovým prodejcem, jako je Mall.cz. Stále víc zákazníků nakupuje krmiva pro zvířata přes internet, proto společně s MALL.CZ věříme, že tuto jedinečnou možnost pomoci nákupem krmiva Pedigree a Whiskas spotřebitelé uvítají a kampaň tak podpoří,“ říká Daniela Krajčová, Brand Manager ze společnosti Mars Czech s.r.o.

Pohodlný nákup

Marek Liška, generální ředitel MALL.CZ, tuto spolupráci rovněž vítá: „Kampaň ´Pomozte naplnit misky v útulcích´ nás velmi oslovila. Ceníme si všech aktivit, které mají za cíl pomáhat potřebným. Proto když se nám naskytla příležitost zapojit se aktivně a podpořit dobrou věc, neváhali jsme. Věříme, že společně s našimi zákazníky můžeme hodně pomoci.“

  • Letos poprvé kampaň Pomozte naplnit misky v útulcích umožňuje všem lidem, kteří chtějí pomoci opuštěným zvířatům v útulku naplnit jejich misky, tak učinit z pohodlí svého domova nákupem výrobků Pedigree nebo Whiskas v období od 1. září do 19. října 2014 na www.mall.cz/…lske-potreby.

publikováno: 1. 9. 2014, v rubrice Rodina
Štítky: akce, charita, pes

Další články v rubrice Rodina:

Design: Jana Pospíšilová, Kód: Karel Koliš | Prohlášení
(c) Trendy zdraví 2009+