Sport a wellness | Trendy zdraví



Další články

Zatočte provždy s tukovými polštářky s účinnými cviky

18. 9. 2018

Naše tělo má přirozeně tendenci využívat tukové zásoby jako zdroj paliva. Věděli jste ale, že vhodným cvičením dokážete proces spalování mnohonásobně urychlit? Inspirujte se tipy na fyzické aktivity, které vám pomohou zatočit s tukovými polštářky jednou provždy.


Přijďte na konferenci Let´s #BEACTIVE o nutnosti pohybu pro zdraví

17. 9. 2018

Co se týká pohybu, patří Češi mezi nejlínější národy v Evropě. Zatímco 40 % Evropanů provozuje alespoň jednou týdně nějakou fyzickou aktivitu, u nás je to jen 32 % populace. Pouhých 5 % Čechů sportuje pravidelně, zato více než 60 % našinců se pohybu nevěnuje vůbec či zřídka. Toto jsou alarmující čísla mezinárodní studie Eurobarometr. Změnit přístup Čechů k pohybu chce konference Let´s #BEACTIVE – Pohyb jako elixír života, která se koná v pátek 21. září 2018 na adrese Pyšelská 2361/4, Praha 4 Chodov.


Aktivní čtyřicátnice jsou zdravější i krásnější než ty, které necvičí

13. 9. 2018

Čtyřicítka je pro ženy ošemetný věk – organismus začíná dělat „naschvály“, přibývají kila i vrásky. Nejvyšší čas přejít do protiútoku a tělo pořádně rozpohybovat. Odměnou bude lepší kondice, štíhlá postava i vypjatá a svěží pleť.


6 tipů, jak správně běhat

11. 9. 2018

Zkusili jste začít běhat a odradily vás bolavé nohy, záda nebo píchání v boku? Máte pocit, že jste unavení a vůbec vám to nesvědčí? Nechte se inspirovat radami, které jsme sestavili společně s RunCzech teamem.


Jaké kroužky jsou pro děti vhodné?

6. 9. 2018

Vadné držení těla se u českých dětí neustále prohlubuje. Ubývá fyzických aktivit a přibývá sedavých koníčků. Podle fyzioterapeutů by však šestihodinové sezení ve školní lavici měly kompenzovat alespoň tři hodiny pohybu denně.


Nejčastější chyby po cvičení

14. 8. 2018

Tipů a triků, jak správně provádět cviky a naplánovat zátěž jednotlivých partií, je plný internet. Mnoho z nás však zapomíná, že pro dosažení optimálních výsledků hraje klíčovou roli potréninková regenerace. Tápete v tom, co byste správně měli dělat po ukončení fyzické aktivity? Samantha Clayton, fitness expertka společnosti Herbalife představuje pět základních návyků, díky kterým vytěžíte z každého tréninku maximum.


Pravidelným cvičením ke šťastnějšímu a spokojenějšímu já

13. 8. 2018

Lidé, kteří se pravidelně věnují pohybovým aktivitám, jsou zdravější, mají silnější imunitu a štíhlé proporce. Kromě toho také žijí šťastnější a naplněnější život. Těch, kteří sportují z čisté lásky k pohybu, je přitom menšina. Nejpočetnější skupinu pak tvoří ti, kteří mají k fyzické aktivitě dobrý důvod, a tím pádem i motivaci. Proč byste měli zařadit pohyb na pravidelné bázi do svého života i vy?


Jak při běhu ochránit klouby a kosti

26. 7. 2018

Zlepšit si celkovou vytrvalost a zvednout si náladu můžeme i za pomocí běhu. Ten se stal v poslední době znovu objeveným trendem, který přináší mnoho výhod. Můžete ho provozovat prakticky kdekoliv a s minimálními finančními náklady. Navíc běhání prospívá nejen našemu pohybovému aparátu, ale také srdci a cévnímu systému a je přínosné k celkové tělesné kondici a posiluje funkci plic.


Design: Jana Pospíšilová, Kód: Karel Koliš | Prohlášení
(c) Trendy zdraví 2009+