Sport a wellness | Trendy zdraví



Další články

Češi příliš nesportují

10. 10. 2019

Zdravý životní styl je pro Čechy hlavně o dostatečném pohybu a správném stravování. Více než třetina dospělých Čechů přitom ale nevěnuje fyzické aktivitě ani jednu hodinu týdně, častěji se pak jedná o ženy, ukazuje exkluzivní průzkum skupiny AXA Česká republika a Slovensko. Nejčastější překážkou na cestě za lepším životním stylem je vlastní pohodlnost nebo nedostatek času. Se zdravým životním stylem pomáhá Čechům nově také aplikace AXA Health Keeper.


Vítězství je v pohybu: Olympijské legendy představují své příběhy

8. 10. 2019

Výsledky, kterých naši sportovci v minulosti dosáhli a stále dosahují, patří k nejlepším světovým výkonům. Čeští sportovci jsou díky nim známí po celém světě. Mnoho olympijských jmen máme stále v paměti, jiná ale pomalu upadají v zapomnění. Značka Proenzi společnosti Walmark ve spolupráci s Českým olympijským výborem proto představuje projekt Vítězství je v pohybu, který je poctou českým sportovním legendám. Jeho cílem je připomenout příběhy osobností, které v minulosti motivovaly ke sportovní kariéře současné sportovce a které svým přístupem ke sportu mohou být inspirací pro každého z nás.


Vyzkoušejte schody místo posilovny!

10. 9. 2019

„Využívat pro cvičení vlastní váhu těla, gravitaci a to, co je kolem nás, je nejjednodušší a nejpřirozenější. I ve městech jsou skvělé, a někdy až nečekané možnosti,“ říká Hana Toufarová, zkušená lektorka s více než 30letou praxí, která k nám přivezla novou cvičební metodu Fit Pain Free, díky níž naučíte každý sval, aby perfektně fungoval, a tělo pracovalo tak, jak má. Vyzkoušet si ji můžete třeba právě na schodech, které jsou podle Hany Toufarové výborným „fitness nářadím“. Zde jsou čtyři cviky, díky nimž schody maximálně využijete pro svou kondici.


Jak a proč Češi sportují?

4. 9. 2019

Proč se Češi věnují sportu nebo naopak z jakých důvodů nesportují? Hýbají se raději sami nebo s ostatními, a jak se motivují? Průzkum zadaný společností MultiSport Benefit odkrývá sportovní návyky Čechů.


Zařaďte do svého tréninku jógu!

2. 9. 2019

Chtěla byste mít celý rok energie na rozdávání, cítit se vyrovnaně, odpočatě a v dobré náladě? K tomu mít pružné, štíhlé tělo bez bolestí a klidný spánek? Třeba je tím pravým receptem pro vás jóga. Zkuste se do ní opatrně a s důvěrou ponořit a výsledky pak už uvidíte samy!


Jaký sport vám nejvíc prodlouží život?

30. 8. 2019

Pohyb ve formě pravidelně prováděného sportu zpomaluje procesy stárnutí a prodlužuje délku života. Závisí ale dlouhověkost i na tom, jakou fyzickou aktivitu člověk provozuje? Nové důkazy ukazují, že zřejmě ano.


Nezapomínejte na svá záda! Uvolněte a posilujte ty správné svaly

29. 8. 2019

Bolí vás z celého dne stráveného u počítače záda? Ochablé svalstvo v této partii trápí mnoho lidí. Napětí ještě zhoršuje špatné držení těla. Dokonce i ti, kteří pravidelně cvičí, na svá záda zapomínají. Je celkem přirozené, že se při formování postavy soustředíme hlavně na místa, která jsou vidět a ostatní spíše zanedbáváme. „Přitom vyrýsovaná záda mají hned několik výhod – opticky zmenší váš pas a jejich cvičením spálíte nemalé množství kalorií, patří totiž mezi velké skupiny svalů,“ vysvětluje fitness expertka společnosti Herbalife Samantha Clayton. Přinášíme vám několik tipů, jak zmírníte napětí v zádech a jako bonus získáte hezčí postavu.


Cvičit se dá i v práci!

16. 8. 2019

Díky počítačům dnes můžeme spoustu věcí vyřídit, aniž bychom vytáhli paty z kanceláře nebo domu. Na internetu si objednáváme jídlo, nejnovější módní výstřelky, nebo „chatujeme“ s kolegy, kteří sedí jen několik kroků od nás. Moderní způsob života nás vede k tomu, že se méně hýbeme. Samantha Clayton, fitness expertka společnosti Herbalife vsak připomíná: „Lidské tělo pohyb potřebuje! Je pro něj přirozený. Pokud se přestanete hýbat, budete se cítit unavení a bez energie.“ Patříte i vy mezi ty, kteří dlouhé hodiny vysedávají v práci a na cvičení jim nezbývá čas? Pak vám přinášíme několik tipů, jak se protáhnout přímo u vašeho pracovního stolu! Denně vám stačí vyhradit si na cvičení pouhých 30 minut, které můžete rozdělit do několika menších bloků. Protáhněte si tělo kdykoliv najdete pár minut. I takto krátký čas je pořád lepší než nic.


Design: Jana Pospíšilová, Kód: Karel Koliš | Prohlášení
(c) Trendy zdraví 2009+