Sport a wellness | Trendy zdraví

Hlavní strana » Sport a wellness

Aktuálně

IKEM startuje unikátní charitativní běžecký projekt Proběhni.se

20. 4. 2018

300 tisíc pacientů se srdečními chorobami skončí každoročně v českých nemocnicích. Navíc polovina lidí v Česku na nemoci kardiovaskulárního aparátu umírá. Poběž s tím něco udělat, Proběhni.se nejen pro své srdce v sobotu 21. dubna Kunratickým lesem. Vybrat si můžeš mezi tratí na 6 a 11 kilometrů.

více »

Další články

Jak při ranním běhu nejlépe spalovat tuky?

4. 8. 2017

Určitě jste to také slyšeli. Nejlepší na hubnutí je běhat ráno zcela na lačno. Jedná se ale o mýtus vyvrácený nejen běžeckými instruktory, ale i nutričními odborníky, kteří radí vrcholovým atletům. Pro vytrvalostní sportovce, typicky právě běžce, kteří chtějí hubnout, je logicky důležité, aby co nejvíce spalovali tuky. K tomu je nezbytná nejen mírná, aerobní intenzita běhu, ale také optimální zásoba cukrů v organizmu.


Letní sporty bez bolesti

1. 8. 2017

Plavání v bazénu či v přírodě, projížďky na bruslích v parku, výlety do přírody nebo za památkami… Je toho opravdu hodně, co bychom za ty tři měsíce rádi stihli. Ke každé aktivitě však musíme přistupovat zodpovědně a opatrně. Stačí špatně šlápnout, neobratně se ohnout, a na zdravotní problémy máte zaděláno. Pozor bychom si měli dát zejména na naše záda, která bývají právě při těchto sportech nejvíce zatěžována. Přečtěte si, co byste měli dělat, abyste se vyhnuli nepříjemným bolestem.


Svalová horečka stoupá. Jak si ulevit?

26. 7. 2017

Namožené svaly netrápí jen ostřílené sportovce. Občas se jim nevyhnou ani rekreační vyznavači pohybu. Mnoho lidí se mylně domnívá, že bolest svalů je neklamnou známkou kvalitního tréninku, ale je to přesně naopak. Pokud vás bolí takzvaně celý člověk a nemůžete se po přílišné fyzické námaze ani hnout, poradíme vám, jak si co nejrychleji ulevit od bolesti a urychlit proces regenerace.


VÍTR VE VLASECH tour pomůže handicapovaným dětem

14. 7. 2017

Představte si, že si nemůžete určit, kam se podíváte a co zažijete. Jste zcela závislí na pomoci druhých, jste vězněm svého nefungujícího těla. Přesně takto vnímají svůj život děti s handicapem.


Pevnější postava na dosah, tréninkový plán den po dni 

16. 6. 2017

Jedním ze stavebních pilířů pevné postavy je aktivní pohyb. Ze začátku může být těžké vplout do nového životního stylu, proto si předem naplánujte pohybové aktivity na jednotlivé dny. Samantha Clayton, fitness expertka společnosti Herbalife, vám připravila vzorový cvičební plán na celý týden, díky kterému budete mít plánování pohybových aktivit v malíku.


Sportující a aktivní maminka se stala fenoménem dnešní doby

30. 5. 2017

Až do nedávné doby byla sportující maminka, kterou jste potkali někde venku pobíhat v parku, tak trochu „nestandartní“. Dnes se s běhajícími, cvičícími maminkami setkáte snad v každém parku po celé ČR a již dávno neplatí výmluva – mám dítě = nemůžu sportovat. Ze cvičení maminek v parcích se stal fenomén, který se šíří celou Českou republikou a pomalu i za hranice.


Jaký bicykl a výbavu vybrat a jak naučit dítě jezdit

29. 5. 2017

Máte doma malého adepta na první kolo? Poradíme vám, jak vybrat takové, na kterém se mu bude dobře jezdit, i jak ho to hravou formou naučit.


Začněte rána jógou s pozdravem slunci

25. 5. 2017

Pokud hledáte, se kterým cvičením začít, jakmile se oteplí, vyzkoušejte jógu. Nebude vám při ní vedro a její blahodárné účinky ucítíte téměř hned, na těle i na duši. Vědecké studie prokázaly, že už po několika málo lekcích na sobě začnou lidé cvičící jógu pozorovat pozitivní změny a zaznamenají i úbytek váhy. Tímto druhem cvičení se totiž zrychlí metabolismus a přitom se udržuje hladina cukru v krvi. Jóga má okamžitý pozitivní vliv na genovou expresi imunitních buněk, což v laickém překladu znamená, že posiluje obranyschopnos­t těla.


Design: Jana Pospíšilová, Kód: Karel Koliš | Prohlášení
(c) Trendy zdraví 2009+