Sport a wellness | Trendy zdraví

Hlavní strana » Sport a wellness

Aktuálně

Zatočte provždy s tukovými polštářky s účinnými cviky

18. 9. 2018

Naše tělo má přirozeně tendenci využívat tukové zásoby jako zdroj paliva. Věděli jste ale, že vhodným cvičením dokážete proces spalování mnohonásobně urychlit? Inspirujte se tipy na fyzické aktivity, které vám pomohou zatočit s tukovými polštářky jednou provždy.

více »

Další články

Rituály z praxe rodičů, které vylepší dětskou imunitu

2. 11. 2017

Právě teď nastává ten správný čas zamyslet se, co všechno můžeme udělat pro to, aby byly méně vaše děti nemocné. Nabízíme několik tipů od odborníků i rituály zkušených maminek a jednoho tatínka, které určitě stojí zato vyzkoušet.


Proč cvičit jógu?

27. 10. 2017

Jóga, velmi oblíbené cvičení, nabírá na popularitě. Každý si přijde na své. Jóga se neustále posouvá a vzniká v mnoha variantách, například můžete cvičit na vodě, v houpacích sítích, nebo se nabízí power jóga, hot jóga… takže se rozhodně nudit nebudete. Dnes již každé studio nabízí první lekci zdarma, tak si s chutí vyzkoušejte více lekcí a najděte si tu svou. Jaké jsou hlavní důvody, proč cvičit jódu?


Nemáte ochablé svaly od sezení u počítače? Zvládnete tyto cviky?

19. 10. 2017

Pokud trávíte většinu své pracovní doby v kanceláři u počítače, vaše svalstvo dostává podstatně zabrat. Nedostatek pohybu a sedavé zaměstnání, které není dostatečně kompenzováno aktivním pohybem, se nemusí zásadně projevit na první pohled. Podle diagnostického testu Firma v pohybu mají kancelářští zaměstnanci v České republice problém vykonat i některé základní a nenáročné protahovací či posilovací cviky.


Rychlá terapie bolavým zádům neuleví

9. 10. 2017

Bolesti zad jsou v současnosti na 2. až 3. místě příčin pracovní neschopnosti. Téměř každý pracující (80–90 % z pracující populace) vyhledá čas od času z důvodu bolestí v zádech lékařskou pomoc. Bolestmi zad trpí nejčastěji lidé ve věku 30–45 let, tedy v produktivním věku, kdy je pracovní i rodinné zatížení většinou největší. Častěji trápí ženy než muže, což může být spojeno i s nároky na péči o děti a rodinu.


Využijte každou chvilku ke cvičení

9. 10. 2017

Pokuste se být maximálně efektivní, využijte každé volné chvíle a nepromarněte možnost udělat něco pro sebe. Vaše tělo bude vděčné, že o něj pečujete, mysl si odpočine od každodenních starostí a povinností a vy načerpáte energii a s chutí se pustíte do zdolání dalších úkolů. Jak na to vám poradí osobní trenérka Monika Brodská.


Jak začít cvičit a nepřestat?

20. 9. 2017

Nic se vám nechce dělat a donutit se k pohybu je tak těžké. Dříve, než sportování odložíte na další den nebo na dobu neurčitou, přemluvte kamarádku ke společnému tréninku. Samantha Clayton, fitness expertka společnosti Herbalife vám přináší pět hlavních výhod společného cvičení s parťákem, které vám vrátí ztracenou motivaci.


Zažeňte podzimní chmury pohybem

18. 9. 2017

Teplota míří dolů a vaše ochota se hýbat se snižuje? Nebo jste naopak rozhodnutí začít sportovat po pohodovém létě plném odpočinku? Ať tak či tak, vždy bude platit, že pohyb nám prospěje v jakoukoli roční dobu. Na podzim navíc působí proti špatné náladě, a výborně zahání všechny chmury. Jak na to, abyste si pohyb skutečně užili?


Neošiďte děti brzkou specializací o radost ze sportu

12. 9. 2017

Pohyb je samozřejmou součástí života a děti ho přirozeně vyhledávají. Bylo by škoda vzít jim nadšení ze sportování příliš brzkou specializací, kdy je na prvním místě dril a výkon. Mnohem rozumnější je dopřát jim nejprve všeobecnou pohybovou průpravu pod dohledem zkušených profesionálů, která respektuje jejich psychomotorický vývoj, a navíc je hravá a zábavná.


Design: Jana Pospíšilová, Kód: Karel Koliš | Prohlášení
(c) Trendy zdraví 2009+