Sport a wellness | Trendy zdraví

Hlavní strana » Sport a wellness

Aktuálně

Deset výhod pravidelného cvičení

11. 1. 2018

Chcete letos změnit od základů svůj životní styl, zhubnout nadbytečná kila, vytvarovat si postavu a zapracovat na kondičce? Vaše odhodlání je na začátku silné, ale postupem času bohužel upadá. Jen málokdo má takovou motivaci vytrvat a dojít ke svému vysněnému cíli. Samantha Clayton, fitness expertka společnosti Herbalife vám odhalí deset pozitivních účinků cvičení, díky kterým neztratíte své odhodlání.

více »

Další články

Jak ovlivňuje cvičení správný vývoj miminek

21. 9. 2016

Narodilo se vám miminko a přemýšlíte, kdy nastane ta nejvhodnější doba začít s ním cvičit? Zeptali jsme se odbornice na slovo vzaté – Kristýny Přibylové, která vede v Praze dětské tělocvičny Monkey´s Gym, jež jsou vybavené speciálním nářadím pro nejmenší, a kde s dětmi zábavnou formou cvičí zkušení instruktoři. Kristýna Přibylová je zároveň sama maminkou tří dětí, takže všechny její rady jsou prověřené praxí!


TERIBEAR HÝBE PRAHOU aneb PRIMA DEN S MEDVĚDEM už je za dveřmi

7. 9. 2016

Koncem týdne začne druhý ročník sportovně-charitativní akce TERIBEAR HÝBE PRAHOU aneb PRIMA DEN S MEDVĚDĚM, kterou pořádá Nadace Terezy Maxové dětem. Jedná se o unikátní happening, který bude probíhat nepřetržitě od 8.9. do 17.9. v Letenských sadech, u metronomu. Během těchto deseti dnů může kdokoliv, kdo má chuť se hýbat a současně pomáhat, přijít a libovolným stylem zdolat kilometry, které pomohou dobré věci. Takto nashromážděné kilometry partneři akce promění do finanční pomoci konkrétním dětem – co kilometr, to 50 korun.


Nedostatek tekutin ovlivňuje nejen sportvní výkon ale i zdraví

30. 8. 2016

Sportování v teplejším počasí je náročnější na ochlazování organismu. Pitný režim v něm hraje zásadní roli – v ideálním případě pomáhá tělo zavodnit, doplňuje mu potřebné minerály a ochlazuje jej. Společně se správným stravováním má také zásadní vliv na výkon i dobrý pocit při sportování. Odborníci z AquaLife Institutu radí pít pravidelně, ještě cca dvě hodiny před výkonem cca 500–800 ml. Při obvyklých teplotách do 22°C u středně náročného sportu totiž člověk vypotí až 2l vody za hodinu. S vyšší teplotou a vlhkostí vzduchu pak ještě více. Proto je potřeba při sportu dbát na včasný příjem tekutin.


Správná strava může zlepšit sportovní výkon až o 30 %

25. 8. 2016

Každý by měl ve svém stravovacím režimu dodržovat určitá pravidla zdravého stravování. Aktivně žijící jedinci a sportovci pak dvojnásob. Zdravá výživa a sport patří bezpochyby k sobě. Sportovní výsledky jsou závislé nejen na intenzitě tréninku, ale také na zdravém jídelníčku, který tělu poskytne vyvážený poměr všech potřebných živin.


Léto je ideální čas na cvičení

8. 8. 2016

Dlouhé večery, slunečné počasí a teplá rána v letních měsících přímo vybízejí k pohybu a lákají i ty, kteří neholdují posilovnám a raději preferují cvičení na čerstvém vzduchu. Využijte možnosti dostat se do formy dříve, než vás od toho zimní počasí opět odradí.


Cvičení starším lidem pomáhá zpomalit stárnutí

19. 7. 2016

Pravidelný pohyb by měl být součástí našeho volnočasového harmonogramu v každém věku. Rozhodně neplatí, že cvičení je jen aktivitou pro mladé, zatímco senioři by se ho měli s ohledem na pokročilý věk spíše vyvarovat. Vždy stačí jen přizpůsobit si zátěž i dobu cvičení vlastním limitům a možnostem, pohyb nemůže pak nijak uškodit. Jaká pravidla je třeba respektovat, chcete-li začít cvičit a je-li to už nějaká doba, co jste oslavili padesáté narozeniny?


V Praze vznikají nové fitness stezky a hřiště

7. 7. 2016

Někteří lidé se potí na strojích v tělocvičně po celý rok, jiní s prvními slunečními paprsky vyrazí do přírody. Cyklistika, běhání nebo rychlá chůze patří k oblíbeným letním sportům. Trendem posledních let je street fitness – outdoorové cvičení s vlastní vahou těla. V Praze tak začínají vyrůstat početná fitness hřiště s hrazdami a bradly, jedno z nich najdete i podél cyklostezky v Nových Chabrech v Praze 8.


Máte nesportovní dítě?

23. 6. 2016

Pohyb je pro děti zcela přirozený. Dokonce i pro takové, o kterých rodiče odmalička prohlašují, že „nejsou na sport“ nebo „jsou nesportovní“ a nechávají je radši sedět doma a lenivět. Přitom stačí jen trochu změnit přístup, aby si děti sport oblíbily a vyrostly s ním jako s přirozenou součástí života. Tady je pár tipů, jak na to.


Design: Jana Pospíšilová, Kód: Karel Koliš | Prohlášení
(c) Trendy zdraví 2009+