Výživa a gastronomie | Trendy zdraví

Hlavní strana » Výživa a gastronomie

Aktuálně

Ovocné kapsičky od Ovocňáku vyvolávají víčkománii

20. 9. 2019

Barevná víčka od oblíbených ovocných kapsiček se mění ve vychytanou stavebnici, se kterou si vyhrají děti i dospělí. Sbírejte Ovovíčka ze zdravých svačinek a užijte si s Víčkománií nekonečnou zábavu. Že se má věcem dávat druhý život? Víčkům od Ovocňáku můžete dát životů třeba sto. Záleží jen na vás, kolik staveb z Ovovíček vymyslíte.

více »

Recepty

Recepty z letních pokladů meruněk a broskví

22. 8. 2019

Ovoce by mělo být nedílnou součástí našeho jídelníčku celoročně. Ideální je konzumovat čerstvé sezonní ovoce k dopolední i odpolední svačině. Nejen, že tak do těla dostaneme výživné látky v podobě vitamínů a minerálních látek, ale také tím vyrovnáme hladinu glukózy v létě, čímž budeme předcházet chutím na sladké a i naše postava tím dozná pozitivních změn.

více »

Další články

S ingrediencemi Santa Maria vykouzlíte během chvilky lahůdky

26. 6. 2019

Tex-Mex pokrmy, tedy spojení mexické kuchyně s kuchyní Texasu a jihozápadní oblasti USA, se staly velmi oblíbenými a vyhledávanými. Stále častěji plní i stoly českých domácností. Připravit si pochoutky s exotickým nádechem nebo ozvláštnit tradiční grilovací party je totiž jednodušší, než se může zdát. Santa Maria nabízí tex-mex ingredience, se kterými se otevírá spoustu kulinárních možností. Každý si může svůj vysněný tex-mex pokrm poskládat podle své fantazie. Na cestě k dokonalému jídlu přitom často stačí 3 kroky: osmahnout maso a zeleninu s kořením Santa Maria, zabalit směs do teplé tortilly, dochutit trochou omáčky a senzační pokrm je na světě!


Grilovací sezona bude letos ve znamení ryb

20. 6. 2019

Grilovací sezona může naplno propuknout. Všude přítomná vůně pečeného masa, pivo či víno a skvělá atmosféra – koho by to nezlákalo a kdo by se netěšil? Chcete-li letos zazářit a být in, tak kromě steaků nezapomeňte na ryby. Jsou lehce stravitelné, snadno se připravují a navíc skvěle chutnají. Stačí jen dodržet pár základních pravidel a budete mistrem rybího grilu.


Stylové letní koktejly zvládnte připravit i vy

19. 6. 2019

Chcete si léto vychutnat stylově? Vyzkoušejte si přípravu čtyř osvěžujících sektových koktejlů, které si navíc můžete vychutnat i v nealkoholické variantě. Jejich příprava je jednoduchá, jsou hotové za pár minut a můžete si je zvolit podle vaší oblíbené barvy. Je pouze na vás, zda s nimi budete chtít okouzlit a rozvášnit partnera nebo udělat dojem na letní party.


Nové rostlinné nápoje

17. 6. 2019

Společnost Coca-Cola přináší na český a slovenský trh novou značku rostlinných nápojů AdeZ. Ucelená řada nápojů na bázi obilovin, kokosu a mandlí je k dostání v pěti variantách a nabídne pestrý mix chutí pro všechny milovníky nápojů z rostlinných surovin. Zabalená bude do ekologicky šetrných plastových lahví, tzv. Plant Bottle™.


Jak nakupovat jahody?

13. 6. 2019

Koncem května začaly dozrávat první české jahody a právě nyní jejich sezóna vrcholí. V Česku patří toto ovoce mezi nejoblíbenější, každý Čech ročně zkonzumuje kolem 2,5 kila jahod. Poptávka je převážně po jahodách vypěstovaných v tuzemsku. Poznat ale českou jahodu od té dovezené je v podstatě nemožné.


Takto se čte etiketa aneb vím, jaké maso kupuji

12. 6. 2019

I vy chcete nejen k nedělnímu obědu vybrat to nejlepší maso? Tápete však nad etiketou a snažíte se rozluštit, co údaje na prodávaném mase vlastně znamenají? Poradíme vám, jak lépe porozumět informacím na etiketě, a najít tak ve velkém množství nabízených produktů opravdu to nejkvalitnější.


Bílý jogurt bez laktózy od Hollandie vyhrál svou kategorii

10. 6. 2019

Bezlaktózový jogurt od české mlékárny Hollandia převálcoval svými kvalitami konkurenci v jedné z nejpočetněji obsazené kategorii soutěže Mlékárenský výrobek roku 2019. Produkty z mléka hodnotilo 23 nezávislých odborníků na konci dubna. Bílý jogurt bez laktózy si podmanil porotce především svou chutí, která je příjemně jogurtově kyselá, což není u výrobků bez laktózy zvykem.


Lidl sníží cukr a sůl ve svých výrobcích o 20 %

4. 6. 2019

Obchodní řetězec Lidl definoval nové cíle pro složení výrobků svých vlastních značek s ohledem na zdraví spotřebitelů. Stanovil také cíle pro nákup obalů a produktů obsahujících celulózu, pro nákup květin a rostlin a pro nákup produktů živočišného původu.


Design: Jana Pospíšilová, Kód: Karel Koliš | Prohlášení
(c) Trendy zdraví 2009+