Já číšník, nová aplikace nejen k objednávání v restauracích | Výživa a gastronomie | Trendy zdraví


Já číšník, nová aplikace nejen k objednávání v restauracích

13. 11. 2017

V momentě, kdy usedáte ke stolu, a hlady vám kručí v břiše, přichází již číšník s pitím a jídlem pro Vás. Myslíte, že je to začátek nějakého filmu z budoucnosti? Mýlíte se, takové novinky jsou možné i dnes, s novou aplikací Já číšník. O co tedy jde?

Jak to funguje?

Host přijde do restaurace (nutnost je mít staženou aplikaci v mobilu), zasedne ke stolu a přihlásí se do systému kódem, který se nachází na informačním letáku na stole. Prostřednictvím jednoduché aplikace si vybere jídlo a pití, a pošle objednávku obsluze. (aplikace dokonce umožňuje objednat si ještě před tím, než host dorazí do restaurace) Mezitím než mu donesou jídlo, může zjistit prostřednictvím chatu, zdali někdo ze známých nesedí ve stejné restauraci či tam není nějaký zajímavý objekt jeho zájmu, kterému by poslal prostřednictvím aplikace drink.

S aplikací je možné zaplatit

Po přinesení jídla obsluhou je možné si jídlo vyfotit, okomentovat a sdílet s ostatními přihlášenými. Pokud nechce host čekat na obsluhu s placením, je možné zaplatit prostřednictvím aplikace, včetně zadaní výše spropitného a poté v klidu odejít. Vzhledem k tomu, že aplikace je úplnou novinkou na trhu, funguje prozatím dle autora Petra Havelky, ve třech restaurací, a to v Sherlock´s Pubu v Ostravě, v restauraci Gastronom na Praze 5 a v restauraci Parodie v Praze v Karlíně. Další rozšíření je ale již v procesu. „Zájem ze strany zástupců restaurací je velký. Nejde totiž jen o prohlížení meníček, objednávky a prohlížení. Personál také může s hosty prostřednictvím aplikace komunikovat, například vyhlášením happy hours na drinky a podobně“ popisuje Petr Havelka.

Aplikace Já číšník je určena pro hosty, kteří chtějí jít s dobou, nečekat dlouho na objednávku a zároveň se v restauraci zabavit. Zároveň ji dobře využijí restaurace, které chtějí být efektivnější, konkurenceschop­nější a nabízet novinky a ještě lepší kvalitu služeb.


publikováno: 13. 11. 2017, v rubrice Výživa a gastronomie
Štítky: restaurace

Další články v rubrice Výživa a gastronomie:

Design: Jana Pospíšilová, Kód: Karel Koliš | Prohlášení
(c) Trendy zdraví 2009+