Shakira tančí a zpívá se značkou Activia a podporuje zdravé zažívání | Výživa a gastronomie | Trendy zdraví

Shakira tančí a zpívá se značkou Activia a podporuje zdravé zažívání

27. 3. 2014

Kolumbijská superstar se stala tváří nové kampaně značky Activia pod názvem „Odvažte se cítit dobře“. Nová mezinárodní spolupráce ztvární myšlenku značky Activia „Dobrý pocit začíná uvnitř“ novou taneční reklamou, která oslavuje usmívající se bříška.

Péče o dobrý pocit uvnitř

V nové televizní reklamě, která byla natočena v Barceloně, Shakira tančí obklopena zlatavým třpytem v magicky působícím lese, aby vyjádřila, jak dobře se cítí. Shakira ke spotu uvedla: „Myslím, že klíčem k osobní pohodě je péče o dobrý pocit uvnitř. A tanec je pro mě nejlepším prostředkem, jak dát dobrý pocit najevo.“

Kampaň Odvažte se cítit dobře

Titulní písní k televiznímu spotu je nová píseň od Shakiry s názvem „Dare (La La La)“, která pochází ze zbrusu nového alba „Shakira“, v prodeji od 25. března 2014. Od názvu písně Dare (překlad do češtiny je odvážit se), je odvozen i název kampaně „Odvažte se cítit dobře“. Televizní reklama, jejímž autorem je společnost Vinizius Young & Rubicam Barcelona, je ústředním článkem vůbec první globální komunikační kampaně Activie, která byla spuštěna již 16. března ve více než 50 zemích světa souběžně. Režie se ujal slavný fotograf a režisér Jaume de Laiguana a v renomovaném produkčním týmu rovněž pracovali nositel Oscara, vedoucí výpravy Eugenio Caballero, a cenami ověnčený Javier Aguirresarobe.

www.activia.cz

https://www.fa­cebook.com/…zechre­public

reklamní spot Activie se Shakirou: http://youtu.be/0aJ­vt80AU-8

video z natáčení: http://youtu.be/KpHHU6ER­5BM

SHAKIRA za svou kariéru prodala po celém světě více než 60 milionů desek a získala mnoho cen včetně dvou Grammy, osmi jihoamerických Grammy, čtyř World Music Awards, tří American Music Awards a pěti Billboard Music Awards. Je jedinou umělkyní z Jižní Ameriky, která se dokázala dostat na první příčku americké hitparády a z dvaceti nejprodávanějších hitů posledního desetiletí jí patří čtyři. Ve věku osmnácti let založila nadaci Descalzos (Barefoot), která v současné době živí a vzdělává více než šest tisíc chudých dětí v Kolumbii a nyní rozšiřuje svůj záběr na další země včetně nových projektů na Haiti a v Jihoafrické republice. V říjnu 2011 byla Shakira jmenována členkou Poradního sboru prezidenta Obamy pro vzdělávání hispánské populace. Shakira účinkovala jako koučka ve čtvrté řadě zpěvácké reality „The Voice“ televize NBC, která hledá nejlepší hlas ve státě. Do pořadu se vrátí v jeho šesté řadě.


publikováno: 27. 3. 2014, v rubrice Výživa a gastronomie
Štítky: akce, jogurt, kampaň, mléko, probiotika

Další články v rubrice Výživa a gastronomie:

Design: Jana Pospíšilová, Kód: Karel Koliš | Prohlášení
(c) Trendy zdraví 2009+