Kosmetika | Trendy zdraví

Hlavní strana » Kosmetika

Aktuálně

Jaro je tu! Co na to vaše pokožka?

24. 3. 2023

Kdy jindy, než na jaře se můžete v ranním oparu třást zimou v teplém kabátu, abyste sotva za pár hodin zjistili, že nejen kabát, ale dokonce ani svetr nepotřebujete a můžete chodit jako v létě jen v tričku? Denní rozdíly teplot bývají mimořádné, a běžně přeskakují o 15 °C nahoru a dolů.


Další články

Jak pečovat o zralou pleť, aby neztrácela na kráse?

24. 10. 2022

Jemné mimické vrásky dodávají zralé pleti na osobitosti. Ale o další projevy typické pro stárnoucí pleť, jako jsou ochablé kontury obličeje, ztráta pevnosti a pružnosti nebo otoky pod očima, rozhodně nestojíme. Naštěstí s pomocí moderních kosmeceutik dnes můžeme těmto nepříjemným projevům úspěšně vzdorovat. Zeptali jsme se odborníků z české kosmetické firmy Essenté, jak na to.


Jaké volíte vůně pro určitou příležitost, náladu či šatník?

20. 10. 2022

Kosmetická značka Orlane nabízí řešení pro každou ženu. Milujete sportovní životní styl? Pak byste měla nosit aktivní vůni, která podtrhne vaše tempo. Jste-li založením romantička, pak vám bude slušet jemná květinová vůně. Nenoste ale stále jednu vůni, ale střídejte je podle nálady, příležitosti, outfitu. Vyzkoušejte portfolio vůní značky Orlane.


Vhodná péče o kůži při onkologické léčbě

17. 10. 2022

V posledních letech došlo k významným pokrokům v léčbě onkologických onemocnění a výrazně se tak zlepšila prognóza léčených pacientů. Kůže, životně důležitý, ale křehký orgán, je bohužel příliš často negativně ovlivněn účinky terapií. Kožní reakce vedou některé onkologické pacienty k přerušení léčby. Povědomí o možném řešení a vhodné péči je zatím mizivé!


Přestaňte skrývat své šediny

13. 10. 2022

S přibývajícími roky ubývá ve vlasech barevný pigment zvaný melanin a začínají se objevovat šediny. Mnoho žen v tu chvíli sáhne po barvě, aby tento „příznak stárnutí“ zakryla. V poslední době se ovšem stává trendem přirozenost a stále více dam chce ze šedin udělat svou přednost. Jak ale nechat odrůst barevné vlasy, aby byl přechod k šedinám co nejpřirozenější?


Vyzkoušejte Puaree, novou českou značku kosmetiky

10. 10. 2022

Puaree [pjuri], českou kosmetickou značku s netradičním názvem založila Adriana Šoltésová, která mediální svět opustila pro svět čistě kosmetický. Puaree je spojení dvou slov – “pure” neboli anglicky čistý a “pua” neboli havajsky květina. Slunná Havaj na vás dýchne už z barevných obalů, které odkazují na použité přírodní ingredience a revoluční aktivní látky starající o viditelné výsledky na tváři!


Na Green Beauty Market si vyzkoušíte řadu značek přírodní kosmetiky

7. 10. 2022

V polovině října se dveře koupelnového showroomu společnosti Laufen CZ otevřou přírodním kosmetickým výrobkům z celého světa. 15. a 16. října bude možné v rámci akce Green Beauty Market vyzkoušet kosmetiku, nechat se nalíčit profesionály nebo využít možnosti poradenství. „Návrat akce po tříleté pauze nás velmi těší. Jsme rádi, že showroom LAUFEN space Prague byl zvolen jako ideální místo pro setkání milovníků přírodní kosmetiky. Věříme, že si návštěvníci užijí akci i její jedinečné prostory,“ říká Iva Šedivá, vedoucí marketingové komunikace společnosti Laufen. Vstup na akci je ZDARMA.


Nové hyaluronové sérum rozzáří vaši pleť

3. 10. 2022

Česká značka přírodní aromaterapeutické kosmetiky Nobilis Tilia uvádí na trh podzimní novinky! Hyaluronové sérum, dlouhodobě nejoblíbenější produkt, nyní Nobilis Tilia nabízí vylepšený novou recepturou a obohacený éterickými oleji s vůní gardénie a pomerančových lístků. Odličovač očí je další novinkou, kterou ocení i nositelky kontaktních čoček. Díky obsaženému Aloe vera udržuje pokožku hydratovanou a nedráždí ani citlivou pleť. Éterický olej z fenyklu osvěží unavené oči. Nobilis Tilia doporučuje každodenní péči o pleť ve 4 krocích – čištění, tonizace, hydratace a výživa.


Aviril slaví 95 let

28. 9. 2022

Ikonická značka Aviril, mladší sourozenec Alpy, byla zaregistrována v říjnu1927 a od té doby poctivě slouží miminkům, dětem i dospělým. Původně šlo pouze o dětský zásyp, který záhy doplnil dětský olej a krém. Dnes je nejúspěšnějším produktem dětský olejíček blankytně modré barvy, který ročně naplní 1 milion lahviček. Stal se symbolem spokojeného dítěte, které kouká z jeho etikety a oblíbili si ho i dospělí. Je pro ně příjemným retro pohlazením s hojivými účinky.


Design: Jana Pospíšilová, Kód: Karel Koliš | Prohlášení
(c) Trendy zdraví 2009+