Nový luxusní časopis i web hlavně pro pány | Rodina | Trendy zdraví

Hlavní strana » Rodina » Článek

Nový luxusní časopis i web hlavně pro pány

29. 8. 2012

Včera, v úterý 28.8.2012, proběhla za účasti médií a VIP klientů v restauraci Podolka první tisková konference nového luxusního pánského časopisu MENHOUSE. Zároveň byl spuštěn internetový portál časopisu www.menhouse.cz, který pokřtila modelka Kateřina Sokolová, mj. Miss České republiky 2007. Šéfredaktor Ivo Mikolášek upřesnil zaměření časopisu: „Pro naši cílovou skupinu chceme být rádcem, který za naše čtenáře vše vyzkouší a poté jim poradí, jak kvalitně investovat své peníze od delikátního jídla, po adrenalinové zážitky, kvalitní obleky, luxusní dovolené a drahá auta. Lahodit oku každého muže budou v decentním stylu svlečené nádherné ženy. Samozřejmostí jsou zajímavé články a reportáže. Časopis MENHOUSE poradí muži – gentlemanovi, který si nechce jen hrát, jak si ulehčit život.“

V luxusním stylu

Na akci nechyběl červený koberec, moderátorka Nikol Moravcová a ostatních celebrit a modeleky dorazily v jaguáru, křest ozdobily i krásné hostesky Menhousky v oblečcích značky Obsessive. Hosté si mohli prohlédnout vystavená auta Lamborghini Gellardo a Ferrari California, využít možnosti plavby po Vltavě a občerstvit se na rautu.

Autentické zážitky

Art director Mgr. Dalibor Konopáč prozradil: „Naším záměrem je tvořit luxusní pánský časopis Menhouse netradičním stylem a to tak, aby jeho zpracování, fotografie a celkové kreativní pojetí působily zajímavým a neotřelým způsobem. Chceme přinášet kvalitní fotostory focená v zahraničí na vybraných luxusních místech a dopřát našim čtenářům co nejvíce autentický zážitek.“

Finanční ředitel Ing. Zbyšek Serafín vysvětlil: „Naším cílem je vybudovat menší, avšak silnou mediální skupinu, jejíž vlajkovou lodí bude časopis Menhouse a internetový portál www.menhouse.cz. Díky zahraničnímu investorovi máme pevné a stabilní zázemí, stejně tak i potřebný kapitál, proto jsem přesvědčený, že se brzy staneme pro naši cílovou skupinu jedničkou na trhu.“

  • Mediální skupina Menhouse a.s., jejíž vlajkovou lodí je nyní časopis Menhouse a portál www.menhouse.cz, disponuje dalšími tištěnými tituly, např. Domino, Byty, domy, zahrady a dále internetovými portály s měsíční návštěvností 700 000 uživatelů a skupinami na sociální síti facebook, kde je téměř milion fanoušků.

zdroj fotek: menhouse.cz


publikováno: 29. 8. 2012, v rubrice Rodina
Štítky: akce, auto, bydlení, muž, nemoci, tělová kosmetika, VIP, zábava

Další články v rubrice Rodina:

Design: Jana Pospíšilová, Kód: Karel Koliš | Prohlášení
(c) Trendy zdraví 2009+