Sport a wellness | Trendy zdraví

Hlavní strana » Sport a wellness

Aktuálně

Udělejte denně k 6 000 krokům ještě 1 000 navíc!

27. 1. 2022

Podle výsledků několik let trvající zahraniční studie každých 1 000 kroků denně, které uděláme navíc k doporučovaným 6 000 kroků, přispívá k tomu, abychom si mohli déle a lépe užívat života. Chůze jako jednoduchá fyzická aktivita je tak tím nejlepším lékem proti kardiovaskulárním a dalším onemocněním, kvůli nimž často zbytečně umíráme.

více »

Další články

Pět cviků, díky nimž budete mít tělo jako pružinku

2. 6. 2021

Jak se zbavit bolestí a mít pružné a zdravé tělo, to je podstatou populárního kurzu Tělo bez bolesti, který pod hlavičkou Školy fitness profesionálů Fisaf.cz pořádá lektorka Lucie Rychetská. Kurz můžete nyní absolvovat i online a zkušená instruktorka z něj vybírá 5 cviků, díky nimž si protáhnete celé tělo.


Makáte na postavě do plavek?

1. 6. 2021

Zkoušíte si plavky a zjistili jste, že to nevypadá, jak byste si přáli? Nepropadejte panice a nepodléhejte rychlým a nebezpečným způsobům, jak zhubnout. Trenérka a specialistka na výživu Iris Mango z Gymbee.cz pro vás má tipy, jak se vyhnout pěti nejčastějším chybám.


Je možné sportovat s vysokým tlakem?

31. 5. 2021

Vysoký krevní tlak neboli hypertenze, je celoživotním onemocněním, které v průběhu života zasáhne cca 40 % obyvatel ČR. Patří mezi civilizační choroby, což ovšem neznamená, že bychom se s ním měli smířit a tak říkajíc si na něj zvyknout, protože ačkoliv nebolí, může nás doslova zabít. Jednou ze součástí zdravého životního stylu, který pomáhá civilizačním nemocem předcházet, je sport. Ale je možné při hypertenzi sportovat? Jak a na co si dávat pozor? A jak vlastně „poznat“ vysoký krevní tlak?


Zacvičte si obličejovou jógu pro omlazení obličeje

28. 5. 2021

Víte, že je obličejová jóga přirozenou alternativou k přípravkům proti stárnutí? Cvičením se zlepšuje krevní oběh a okysličují tkáně, což vede k zářivé pleti a omlazení rysů obličeje.


Jednodenní trek v horách - co s sebou?

27. 5. 2021

Léto klepe na dveře a vy se nemůžete dočkat, až vyrazíte na pořádný výšlap do hor? Pak si nezapomeňte zkontrolovat svou výbavu a včas dokoupit to, co vám chybí. A co si vlastně na takovou túru vzít s sebou? To se dozvíte v dnešním článku.


Běhání s kočárkem - praktické tipy

21. 5. 2021

Běhání s kočárkem je mezi maminkami poslední dobou velmi oblíbenou aktivitou. Často tím tak spojí příjemné s užitečným a rychleji se vrátí do formy kterou měli před těhotenstvím. Stejně jako na standardní běh i u běhání s kočárkem je několik nezbytností, jejichž výběr a koupi byste neměli podceňovat.


Jak se připravit na léto, aby nohy netrpěly?

13. 5. 2021

Pocit těžkých nohou, otoky, bolest a večerní křeče jsou spojené s horkem a dlouhým sezením či stáním. Nemusíte ani cestovat dlouhé hodiny do teplých krajin, abyste pocítili tyto příznaky typické pro chronické žilní onemocnění. I v létě v České republice s tím můžete bojovat. Dlouhé sezení v autě, v zaměstnání nebo naopak stání a vysoké denní teploty jsou totiž pro žilní systém velkou zátěží. A tak se na léto připravte s předstihem tak, aby vám nohy neotékaly a bolely co nejméně. Zajděte si k lékaři pro venofarmaka a vyzkoušejte speciální cviky.


Soustřeďte se na chodidla!

10. 5. 2021

„Chodidla nosí naše tělo, celou jeho váhu – každý den a po celý život… Posilujeme zadečky, břicha, ale tuto, tak důležitou část našeho těla většinou opomíjíme. Pokud budeme mít aktivní a zdravá chodidla, vyvarujeme se – nebo se i zbavíme – mnoha zdravotních problémů,“ říká Tereza Náplavová Semrádová, která pod hlavičkou Školy fitness profesionálů FISAF.cz pravidelně pořádá kurz Zdravá záda a zdravé chodidlo.


Design: Jana Pospíšilová, Kód: Karel Koliš | Prohlášení
(c) Trendy zdraví 2009+