Sport a wellness | Trendy zdraví

Hlavní strana » Sport a wellness

Aktuálně

Jak si vytvořit tréninkový plán?

18. 6. 2021

Objevte, co ve vašem tréninku chybí, přizpůsobte ho svému tělu a svým potřebám a dosáhněte tak lepších výsledků ještě rychleji.

více »

Další články

Nařízení vlády cvičit v rouškách

30. 11. 2020

“Nabízíme lekci cvičení v roušce zdarma pro celý poradní tým vlády. Rychle by pochopil, že toto nařízení je absolutně nesmyslné. Pro cvičící to neznamená bezpečí, ale naopak – nejen obrovský diskomfort, ale především zdravotní rizika,” reaguje na nařízení nosit při cvičení ve vnitřních prostorách povinně roušky Jana Havrdová, prezidentka České komory fitness.


Měníme cukrovku pohybem

12. 11. 2020

Jste připraveni změnit izolaci ve společný cíl? Chybí vám motivace začít s pohybem? Zapojte se do listopadového projektu Měníme cukrovku pohybem určeného NEJEN pro diabetiky a jejich blízké. Stáhněte si do telefonu aplikaci „Měníme cukrovku pohybem“ a zvolte si hlavní výzvu připravenou pro váš kraj. Hýbejte se, plňte úkoly, přečtěte si více o diabetu a nechte se inspirovat tipy i recepty. Čas, který během měsíce listopadu strávíte pohybem, ať už při procházce, úklidu nebo práci na zahradě, se bude sčítat s dalšími účastníky z vašeho kraje i z celé České republiky. Už žádné výmluvy!


Klouby potřebují v zimě kromě tepla hlavně pohyb!

9. 11. 2020

Chlad nedělá kloubům dobře, a pokud se navíc v zimě moc nehýbeme, trpí a dávají o sobě vědět bolestí. Vyzkoušejte si tři jednoduché cviky, které se postarají o rozhýbání a posílení kloubů kyčlí a ramen a přispějí k lepší ohebnosti celé páteře.


Triatlonista Tomáš Svoboda vám poradí, jak správně běhat

6. 11. 2020

Posilovny se uzavřely, ale venkovní sportování včetně běhání zapovězeno není. Abyste běhali správně a běhání prospívalo vašemu zdraví, přinášíme vám tipy od triatlonisty Tomáše Svobody. Zlepšit techniku si díky nim může začátečník i ten, kdo už nějakou dobu běhá.


Jak nabrat svalovou hmotu a zároveň spálit přebytečné kalorie

12. 10. 2020

Venku se sice ochladilo, to ale rozhodně neznamená, že byste měli přestat se cvičením. Právě naopak, držte se svých dobrých návyků z letního období. Tento podzimní trénink zacílí na zpevnění paží, posílení středu těla a nohou. Zatímco budete nabírat na síle, budete zároveň pálit přebytečné kalorie.


Jak dětem kompenzovat dlouhé sezení v lavicích?

5. 10. 2020

Téměř každé dítě starší 10 let má nějaké vady držení těla. Špatné napřímení páteře vidí fyzioterapeuti až u třetiny předškolních dětí a s nástupem do školy jejich počet rychle roste. Drobnější odchylky se v pubertě vytratí. Kvůli nedostatku přirozeného pohybu však většina neduhů přetrvá. Bolestivě se projeví až v dospělosti.


Pusťte děti na kladinu!

29. 9. 2020

Cvičení na kladině je vhodné už pro děti od 18 měsíců. Profesionální dětské tělocvičny mají pro tento účel speciální a na míru vyrobený nástavec. Pro starší děti je pak kladina nedílnou součástí všesportovní přípravy. Navíc velmi zábavnou.


Věčné koukání do mobilu škodí vaší krční páteři

21. 9. 2020

Chůze se svěšenou hlavou a neustálé pročítání sms a informací v mobilu dávají krční páteři zabrat víc, než si myslíme. Odborníci proto radí – strčte telefon do kapsy nebo do tašky a dívejte se hezky zpříma před sebe. Vaše krční páteř vám poděkuje.


Design: Jana Pospíšilová, Kód: Karel Koliš | Prohlášení
(c) Trendy zdraví 2009+