Dezert pro požitkáře | Výživa a gastronomie | Trendy zdraví


Dezert pro požitkáře

21. 10. 2020

Mlékárna Hollandia Karlovy Vary rozšiřuje své produktové portfolio o mléčné dezerty. Vůbec poprvé ve své historii tak na trh uvádí výrobek mimo jogurtový segment. S novinkou DUO Dezert Hollandia i díky výraznější sladkosti cílí na nové skupiny zákazníků. Dezerty budou dostupné ve dvou kombinacích příchutí, Hollandia je na podzim podpoří i televizní kampaní.

Sladká laskomina

Česká mlékárna Hollandia uvádí na trh novinku DUO Dezert. Poprvé za svou existenci tak vstupuje mimo segment čistě jogurtových výrobků. Oproti dosavadním produktům Hollandia by měly mléčné DUO Dezerty vynikat zejména vyšší sladkostí.

Hollandia se chce proto s DUO Dezerty zaměřit na nové skupiny spotřebitelů. „Typický zákazník Hollandie oceňuje na našich produktech jejich čistotu a zdraví prospěšné složky. V případě DUO Dezertů Hollandia dáváme kromě kvality důraz na potěšení z nezaměnitelné sladké chuti. Chceme proto oslovit například požitkáře, kteří si rádi dopřejí něco sladkého, ať už jako příjemnou tečku po jídle nebo odměnu po náročném dni,“ sdělil marketingový manažer společnosti Hollandia Karlovy Vary Jan Škoda.

„Náš vstup mimo klasické jogurtové výrobky jsme chtěli propsat i do balení. Produktové portfolio se doposud opíralo především o bílou barvu, kterou si člověk spojuje s jogurtem. U DUO Dezertů však používáme výrazně jiné barvy, které podtrhují odlišný směr. Upozaděn je i typický mlýn v logu Hollandie,“ řekl Jan Škoda.

  • ve dvou variantách. V prvním případě doplňuje mléčnou čokoládovou složku sladká višňová marmeláda na dně kelímku. Druhá varianta pak nabízí mléčný krém s rozdrcenými sušenkami doplněný o sladkou část s příchutí amaretta.

publikováno: 21. 10. 2020, v rubrice Výživa a gastronomie
Štítky: dezerty, mléko

Další články v rubrice Výživa a gastronomie:

Design: Jana Pospíšilová, Kód: Karel Koliš | Prohlášení
(c) Trendy zdraví 2009+