Frappuccina ve Starbucks nově a podle vás | Výživa a gastronomie | Trendy zdraví

Frappuccina ve Starbucks nově a podle vás

24. 5. 2011

Koncept “However-You-Want-It” nabízí zákazníkům možnost vytvořit si svůj vlastní nápoj dle osobních přání a chutí. Mohou si zvolit různé druhy mléka, vybrat si intenzitu kávy a rozhodnout se pro různé druhy sirupů, polev či posypů, stejně jako to dělají se svými oblíbenými nápoji na bázi espressa. Letní nabídka kaváren Starbucks začala 3. května a poběží po celé letní období. Kavárny uvádějí do prodeje rovněž novou zrnkovou kávu Bali a letní kolekci hrnků a termohrnků.

Podle zákazníka

Znovuobjevení tohoto tradičního nápoje, který se v kavárnách poprvé objevil v roce 1995, je skvělou novinkou pro zákazníky. Nabídka zahrnuje nízkotučné mléko a sirup bez přídavku cukru, takže baristé mohou vyhovět i požadavkům zákazníků na lehké či dietní variace nápoje.

Tisíce nových kombinací nápojů Frappuccino

• Extra Coffee Caramel Frappuccino Blended Beverage – Káva Frappuccino Roast s karamelovým sirupem, plnotučným mlékem, to vše je umixované s ledem a ozdobené šlehačkou a karamelovou polevou.

• Mocha Light Frappuccino Blended Beverage – S pouze 100, 150 a 200 kaloriemi u velikosti Tall, Grande a Venti nabízí tento nápoj lahodnou kombinaci čokolády a kávy Starbucks Frappuccino Roast s nízkotučným mlékem, vše je umixované s ledem.

• Soy Strawberries & Cream Frappuccino Blended Beverage – Tento nápoj je připraven z jahodového sirupu a sójového mléka, umixovaného s ledem. Nápoj je navrchu ozdoben lahodnou šlehačkou.

Pro letní období nová zrnková káva Bali

Tato káva je pěstovaná malofarmáři v srdci horské oblasti ostrova Bali, která se pyšní smaragdově zelenými zálivy a horkými písečnými plážemi. Káva z Bali nám nabízí plnou chuť s nízkou kyselostí a s bylinnými tóny jako ostatní indonéské kávy, ale navíc s příchutí čokolády. Během léta si zákazníci v kavárnách Starbucks budou moci pochutnat také na jahodovém cheesecaku, který je tradičním sýrovo-smetanovým dortem pokrytým jahodami a ovocnou polevou.


publikováno: 24. 5. 2011, v rubrice Výživa a gastronomie
Štítky: kavárna, nákupy, nápoje

Další články v rubrice Výživa a gastronomie:

Design: Jana Pospíšilová, Kód: Karel Koliš | Prohlášení
(c) Trendy zdraví 2009+