Míša se stěhuje z mrazáku i do ledničky | Výživa a gastronomie | Trendy zdraví


Míša se stěhuje z mrazáku i do ledničky

23. 4. 2021

Nanuk s medvědem zná snad každý Čech a Slovák. Míša, typický svou tvarohovou chutí, vznikl v roce 1962 a stal se jednou z nejoblíbenějších značek zmrzliny. Každý rok se ho prodá na 25 milionů kusů a nejpopulárnější variantou zůstává už po několik generací klasický Tvarohový.

Mrazák začal být Míšovi malý

Protože je tvaroh jako jedna z oblíbených českých ingrediencí zastoupen zejména v chlazených výrobcích, rozhodl se letos Míša vstoupit na trh s chlazenými tvarohovými dezerty.

Vznikl tedy Míša Tvarohový Mls, jenž ale na svět nepřichází na stejném místě jako zmrzlina Míša. Současná výroba nanuků v Kožichovicích u Třebíče se totiž specializuje pouze na výrobu mražených krémů.

„Pro Míša Tvarohový Mls jsme hledali jiného vhodného partnera, schopného splnit naše vysoké nároky – na plnou tvarohovou chuť, sametovou konzistenci, čisté složení výrobku i na recyklovatelnost obalů. A nejen to. Prioritou bylo také použití kvalitních surovin od českých farmářů. Podařilo se nám propojit se s mlékárnou OLMA, která si svým působením na trhu od roku 1967 zakládá na podobně dlouhé tradici jako značka Míša. A jelikož OLMA sdílí stejné hodnoty, rychle jsme se dohodli na vzájemné spolupráci,“ říká Lenka Adámková, marketingová manažerka značky Míša.

Míša Mls je dostupný ve dvou variantách

Tvarohový, unikátní svým složením, kde není nic navíc – jen hora tvarohu, čerstvá smetana ke zjemnění a troška cukru. Uspokojí ty nejnáročnější – obsahuje totiž 70 procent tvarohu, to znamená nejvíce ve své kategorii. Čokoládový Míša Mls má kromě toho na dně čokoládovou vrstvu, která přesně kopíruje chuť zmrzliny Míša. To vše bez konzervantů, sladidel, aromat a barviv. Neobsahuje lepek a je zdrojem bílkovin. Kromě toho potěší i ekologicky smýšlející strávníky – jeho obal je složen z recyklovatelných materiálů, obsahuje pouhé tři gramy plastu a papírový přebal je vyroben z recyklovaného materiálu.

  • Míša Mls se objeví na pultech obchodů i v online obchodech v průběhu dubna.

publikováno: 23. 4. 2021, v rubrice Výživa a gastronomie
Štítky: dezerty, mléko, nákupy

Další články v rubrice Výživa a gastronomie:

Design: Jana Pospíšilová, Kód: Karel Koliš | Prohlášení
(c) Trendy zdraví 2009+