Potravin, které pomohou udržet příjem sacharidů na uzdě | Výživa a gastronomie | Trendy zdraví

Potravin, které pomohou udržet příjem sacharidů na uzdě

4. 10. 2021

Česká značka KetoMix přichází na trh s novou řadou potravin s nízkým obsahem sacharidů. Pod značkou DailyMix teď svým zákazníkům nabízí pestrou škálu low carb (nízkosachari­dových) jídel. Ta jsou vhodná hlavně pro ty, kteří se rozhodli hlídat si příjem cukru. Lze s nimi ale také doplnit jídelníček při dietě nebo po jejím ukončení.

Méně sacharidů

V nabídce na stránkách www.dailymix.cz jsou jak snídaně a svačiny, tak hlavní jídla a mnoho dalších chutných low carb potravin. Kromě jídel lze na stránkách najít i mnoho užitečných informací k nízkosachari­dovému stravování včetně zajímavých receptů.

„Ketonovou dietu je možné držet jen po určitou dobu. Nám jde ale o to, aby si naši klienti udrželi zdravý životní styl i po jejím ukončení. Přechod na low carb stravování je tak pro většinu z nich přirozenou volbou. Chtěli jsme jim nabídnout něco, co jim výběr vhodných potravin usnadní. A nejen jim. Značka DailyMix je určená pro všechny nadšence do low carb stravování, ale i pro ty, kteří si chtějí dát třeba jen zdravou svačinu,“ říká marketingová ředitelka KetoMix Eva Sroka, a dodává: „Nabídku výrobků plánujeme neustále rozšiřovat. Nízkosacharidové stravování totiž pomáhá nejen při hubnutí a udržování váhy, ale dokáže také pozitivně ovlivnit zdravotní stav.“

DailyMix nabízí zdravou nízkosacharidovou alternativu k běžným potravinám. Všechna jídla skvěle chutnají a pomáhají k tomu cítit se fit. Neobsahují žádný cukr, a pokud jsou doslazována, tak čistě přírodně – například stévií. Nabídka je bohatá – od proteinových kaší, palačinek nebo granoly ke snídani; přes svačiny ve formě ovocných pyré, smoothie či sušených mas; až po proteinové omelety, polévky, těstoviny a rizoto jako hlavní jídla. Kromě toho lze pod značkou DailyMix najít i různé nízkosacharidové dresinky a omáčky nebo oříškové krémy.

Nízkosacharidové stravování je stále populárnější

Pro miliony lidí na celém světě jde o životní styl. Díky snížení množství sacharidů v jídelníčku lze nejen shodit přebytečná kila, ale také vyřešit celou řadu zdravotních problémů spojených s nadváhou a obezitou.

Proč se stravovat nízkosacharidově?

• Váha jde dolů. Jde o rozumné hubnutí. Díky navýšení příjmu proteinu a zdravých tuků navíc bez pocitu hladu. Pocit sytosti po jídle se prodlouží. Postupně zmizí chuť na sladké. Nedostavují se ani tzv. „vlčí hlad“, nájezdy na ledničku nebo nutkání se přejídat.

• Zlepší se zdraví.

S úbytkem kilogramů se zlepšuje celkové zdraví organismu. Snižují se rizika onemocnění některou ze závažných civilizačních chorob, jako jsou cukrovka, infarkt nebo mrtvice. Nízkosacharidová strava může pomoci s akné, s problémy se zažíváním, s krevním tlakem nebo s migrénou.

• Přibude energie.

Tělo nemusí bojovat s přemírou sacharidů, které ukládá na tuky. Po jídle se nedostavuje ospalost a útlum. Nízkosacharidová strava také zlepšuje kvalitu spánku a celkovou psychickou kondici.


publikováno: 4. 10. 2021, v rubrice Výživa a gastronomie
Štítky: cukr, nákupy, ozdravné kúry, prevence, sacharidy

Další články v rubrice Výživa a gastronomie:

Design: Jana Pospíšilová, Kód: Karel Koliš | Prohlášení
(c) Trendy zdraví 2009+